24 Kasım 2010 Çarşamba

AVON SUPER MAGNIFY VE RİMELLERİM

12 liraya aldığım yeni avon rimelim super magnify
fırçasına resmen aşık oldum tam istediğim gibi çıktı
kirpiklerimi tek tek ayırıyor ama hacimde mucize yaratmıyor tabi
almak isteyenler kampanya hala devam ediyor
hatta göz kalemi, ruj ve super magnify 17.5 lira paketi de var...

avon ve loreal rimellerin reklamlarını da ekledim
fırçaları aynı gibi
loreal kullanan varsa yorumlarını bekliyorum...

1. dior diorshow rimelin fırçası
avon rimelle kullanıldığında bayağı bir hacim veriyor
biten iyi marka rimellerin fırçalarını atmazsanız
her rimelde iyi sonuç alabilirsiniz denendi

2. lancome tendrecils rimelin fırçası
bu rimel hala var mı bilmiyorum ama fırçasını saklamışım

3. the body shop şeffaf rimel
kaşlarımı sabitlemek için kullanıyorum

4. avon astonishing lengths rimel
brown/black renginde
orta derecede beğeniyorum

5. avon spectra lash rimel
brown/black renginde
fırçası 4 numaraya benziyor
ancak rimel miktarı alttan ayarlanabiliyor
o nedenle sevdiklerim arasında

6. avon jillian dempsey rimel
bu rimel enteresan çıktı aslında
şeffaf bir rimelin içinde kirpik parçacıkları var gibi
yoğunlaştırmak istediğim rimelin üzerine uyguluyorum
tek başına ise makyajsızken bile sürülebilir

Hiç yorum yok: